Sunday, December 12, 2010

wet dreams

hoho..apehal tibe-tibe mimpi basah ni?
haaa..sbnrnye bkn basah ape pn..
actually mimpi yg menakutkan..
ntah mcm mane aku boleh bergaul dgn 
org western mandi manda kt gurney..
penang..tibe-tibe je kamceng ngan 
diorang..tau jela diorang tu klau mndi 
kt pantai mcm mane..tp aku xmandi pn..
huhu..mcm ni haaa..situasi dlm mimpi tu 
sebijik mcm ni...



yg putih pnjg tu tandenye tsunami otw..
 
mase tu tgh lepak dgn my boyfriends..eceyh..
dgn justin,johnny depp & leonardo..
ehem..bkn name sbnr ye..hehe..
kwn dgn org barat seyhhh..huhu..
then aku perasan air tibe2 surut mcm ni..
da agak da ape akn berlaku..then aku
suruh mmber aku tu angkut brg sume 
&lari jauh2..kitorang naik building gurney 
plaza tu smpai tingkat ats..xtaula
kitorang kt building mane 1
dlm gamba ni..hehe..dlm mimpi tu
sebijik mcm ni...takut kn??


ending mimpi tu..xtaula terselamat ke x..
tibe-tibe terjage dari tidur yg nyenyak..
hehe..insyaAllah terselamat..ade 3org
heroes hencem2 kn?hehehe..takut
klau tsunami jadik depan mate.. 
sib baik tilam xbasah..hoho..
MySpace

No comments:

Post a Comment