Tuesday, January 4, 2011

contest insan kesayangan

thanks for the contest cik sakinah..hehe..1st time join contest
dlm blog..huhu..kenape saye syg mereka??sbb diorang ni je la yg btol2
tau siape diri saya..ape kurangye saya..ape lebeyhnye saya...
ape keinginan saya..hanye mereka ni jela yg tau..hehhe..maybe
org yg rapat or prnah rapat tau serba sedikit siape izyan yg sbnr..

but
the most VVIP in my life: my family...
mungkin bile sy senang or gembira sy akan cari mereka..tp bile
saya sedih dan susah saya akn cari mereka juge..hehe..
sbb itula saya sayang mereka..dan saya tau mereka juge
sayangkan saya..hik3..i'm nobody without them..love no war..



saya juge sayang kawan rapat saya..kawan klas saya..kawan sebadminton sy..
housemate saya juge..hehe..terlalu ramai nak dimention 
di sini..makanya..siape yang rasa die syg saya..
saya syg die juge..huhu..

p/s: to my lovely cats..bobo..reyrey..the babies..saya syg korang juge..huhu..


No comments:

Post a Comment