Sunday, February 20, 2011

keborosan melanda

huh??tggl sratus je lagi..berbekalkan ptptn..
belom masuk bulan mac..da tggl rm100..
apeni???msti ade org songlap duit aku ni..
toyol ke yg curik??ermmmm..mcm xpecaye 
je..boros ke aku??xdela boros sngt kn..
cume mcm xtau je ape yg aku blnje..
baya itu ini..beli itu ini..mmg hari2 kite sume 
gune duit..cume sedar ngan xsedar je..dah la
aku ni jenis nmpk brg tu kalau suke trus sebat..
da xfikir ape da..tmbh2 bile jalan sorang2..
nmpk ape yg berkenan beli je..ish2..huduh 
sungguh prangai..klau jln ngan mama & kakak..
kene tnye diorang dlu..bnyk plak procedure kene ikut..

maka dgn itu..bermulalah sesi penjimatan duit mulai dari 
saat ini..lunch makan roti ikan bilis 2 bungkus pn da ckup..
bile ari2 mkn mcm ni maka kurusla skit jadiknye..
betapa ramai yg mengomen ckp aku da berisi..
da montel mcm hamster oren yg besa tu..
badan sasa la..pelabagai tomahan demi tomahan aku trima
akibat xjage makan.hehehe..its normal la..slagi boleh mkn
kite mkn..pantang tgk ade mknn msti nk mkn..huhu..
beringatlah skit ye..mcm mane hidup org susah 
yg kais pagi makan pagi..kais petang makan petang..
malam??malam xyah kais..malam kene puasa...huhu..

No comments:

Post a Comment