Wednesday, March 2, 2011

lucu+malu

sdg aku tggu member aku kt tepi jalan depan idaman..kononnye nk pegi cari durian..
kempunan sngt ni nk mkn durian..haaaa...da smpai pn..
dgn konfidennye aku bejalan tnpe tgk no plat krete..eyh..ade
pompuan mane plak ni duduk kt dpn..xpela..duk blkg pn boleyh..
da bukak pintu..opss sorry salah org..si pemandu tu pn
ckp its okey..hahahhaha..nasib baik aku xmasuk and trus duduk kt blkg 
pastu ckp weyh..cptla gerak..hadeyh...maluuuuuuu giler ler..
the morale of the story..nk cover malu..da tau kite salah org kite
buat2 knl..cnthnye mcmni..woiii..lame xjmpe..kn?jom aku blnje durian..boleh citer pnjg..
laaa..ko xknl aku ke??emmm xpela..drop aku kt dpn tu..tacing ar mcmni..
enn??enn??ntah pape je..mintak2 la xjmpe diorang da lps ni..hihi

No comments:

Post a Comment